8 Haziran 2016 Çarşamba

DEĞİŞTİ HER ŞEY

Çok şey değişti sen gittiğinden beri... Çok şey değişti anlatsam anlaşılmaz, anlatmasam yaşanamaz. Belki öyle belki de böyle yaşadım ama senden sonra pek yaşayamadım aslında... Senden sonra nefes alıp vermek sadece yaşam belirtisi göstermeye yetti. Dillendirmedim de düşünmedim de... Geçecekti çünkü her şey yerine oturacaktı.  Her şey olması gerektiği yere oturacaktı. Düşünsene nasıl oturmasın. Yaşanır mıydı öyle olur muydu? Olmaz sanıyordum aslında ben... Sen olmazsan yaşayamam sanıyordum. Ama yaşanıyormuş. Senden sonra her şey düzensiz olsa da, hiçbir şey yerinde olmasa da yaşadım. Ama öyle bir yaşadım ki yaşamak denirse buna... Senden sonra sevmeyi unuttum tüm insanları... O iyilik kayboldu, tüm insanlar gitti içimden... Senden sonra gülmeyi unuttum ben, her şeye öylece tepkisizdim. Senden sonra yazmayı unuttum. Seni özlemek bile kaldı içimde... Seni sevmekte geri dönmeyi istemekte kaldı içimde... Artık telefonum bile aynı çalmıyor. Bu sesler bu gülümsemeler bu hava bile öyle farklı ki... Nasıl desem nasıl söylesem bilemiyorum. Çünkü senden sonra cümlelerim bile değişti. Kelimeler gelmiyor parmaklarıma, uğramıyorlar bana...  Senden sonra ben bile değiştim. Durduk yere her şeye ağlamıyorum saçma bile olsa sırf mutlu görünmek için kahkaha bile atıyorum. Herkesle konuşuyorum çok kişi tanıyorum. Yalnızlığı bile  tadabiliyorum. Olmaz mı olur tabi... Onca insan içinde yalnız kalabiliyorsun işte... Bazen derdini anlatacak birini bile bulamıyorsun. Senden sonra kime anlatabilirdim ki her şeyi? Bilemedim. Ben hep sana anlatmayı öğrendim, şimdi kime anlatacağım? Kim beni senin gibi dinleyecek, anlayacak ve yine de sevecek. Sen gittin herkes her şey değişti. Sen gittin ve yaşam durdu şimdi dön desem de dönemezsin ki… Dönemeyecek kadar uzaklara gittin sen… Bu ayrılıkta hissedememe duygusu vardı artık geri kalanda… Hissedemiyordum da ne seni nede senin geride bıraktığını… Biliyorum aslında böylede yapmamam gerekiyor ama zaman hala geçmek bilmiyor. Görüyorsundur belki de oradan, sen gittin her şey değişti ama sen burada değişmedin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder