20 Ağustos 2016 Cumartesi

BİR RÜYA

Uyanmak istiyorum. Bir gece yarısı aniden yataktan fırlayarak uyanmak istiyorum. Kısacık uyku anında ayağımın kayıp birden düşmesi gibi olsun bunlar… Burada geçirdiğim beş yıl uyanınca sekiz saatlik uykum olsun istiyorum. Uyanınca ağlarsam bir musluğa bile anlatırım yasadıklarımı. Anlatırım ki akıp gitsin yapışmasın hayatıma diye... İki bilemedin üç gün geçince aradan zaten hiçbir şey hatırlamayacağım. Sadece bir yaz gecesi rüyası olur bende bu hatıralar... Pencereden ılık havanın kokusu vurur. Hatta belki birazdan içeri güneş bile vurabilir. Mahalledeki çocuklar bağırmaya başlar, koşuşturmaya... Bir sivrisinek bile olur. Yine kabul ederim uyurken gördüğüm garip bir şey olsun. Ama izi kalmasın hiçbir şeyin, hiç kimsenin, hiç bir acının... Ayak izleri bile silinmiyor artık sanki hayatımdan, rüyamdan… Belki bir rüya olursa hiç yaşanmamışlığa dönersem kolay olur dedim. Olabilir belki de... Herkes her şey kendi normal hayatına döner ve bende, bende kalacak tüm bu hatıralarla unutana kadar acı çekmeye alışırım. Kimsenin bilmediği o güzel yıllar bende güzel bir yaz gecesi rüyası olarak kalır. Ama bu daha çok korkutuyor sanırım beni… Bir sabah uyandığımda her şey herkes… Tüm o güzel insanlar, tüm o harika hatıralar, acı tatlı tüm o güzel gülümsemeler ve gözyaşları bir yaz gecesi rüyası olarak kalırsa nasıl olur? Nasıl böyle güzel kurgulanmış bir rüya olur? Her şey benim rüyam iken sizin gerçek yaşamınız olmasından korkuyorum. Yine de tüm bunlar uyanana kadar yaşasın. Sadece gözyaşlarına rağmen gülümsemelerim var diyemediğim için bir yaz gecesi rüyası olsun… Her şey… Herkes…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder